Šta su besplatne posete i konsultacije?

OBAVEŠTENJE

Poštovani klijenti, zbog novonastale situacije, a i kako bismo smanjili mogućnost fizičkog kontakta zbog vaše i bezbednosti VELUX konsultanata, omogućili smo tri načina obavljanja besplatnih konsultacija:  putem telefonskih, video call razgovora ili fizičkih poseta, uz obavezne mere zaštite.  Na vama je da odaberete. Budite slobodni da nas za sva pitanja i hitne situacije kontaktirate kao i do sada, na broj telefona 011/2057 500 svakog radnog dana od 08:00 do 16:00 časova ili popunite kontakt formu

1. Koliko puta sve poželeli da čujete mišljenje stručnjaka kada je u pitanju renoviranje potkrovlja? Imate probleme sa starim prozorima i želeli biste da ih zamenite, ali ne znate sa kojim tačno? Nemate terasu, a silno biste želeli da popijete prvu jutarnju kafu na svežem vazduhu?


2. Kompanija VELUX je za sve vas organizovala besplatne posete i konsultacije stručnjaka, koji će vam pomoći da donesete pravu odluku vezano za proizvode koji su Vam potrebni. Proces prijave je vrlo jednostavan. Popunite kontakt formu ispod ili pozovite broj telefona 011/2057500 svakog radnog dana od 08 do 16:00 časova.

3. Koleginice iz korisničkog servisa će se javiti i popričati sa vama vezano za sve nedoumice koje imate. Za vas će biti otvoren poseban nalog u sistemu, sa svim detaljima vašeg upita. U zavisnosti od grada u kom se nalazite, u roku od par dana, kontaktiraće vas kolega – predstavnik prodaje, koji je zadužen za vaš region.

4. Posle zakazane posete, kolege će doći i obaviti pregled prostora, izmeriti nagib krova, ili ukoliko menjate prozore, izmeriti veličinu otvora i preporučiti adekvatnu zamenu. U VELUX katalogu, koji ćete dobiti prilikom posete, pored prozora, možete odabrati i prateći aksesoar u vidu: unutrašnjih i spoljašnjih roletni, spoljne mrežice, komarnika.

5. Posle savetovanja sa našim predstavnikom prodaje, na redu je kupovina proizvoda kod ovlašćenih distributera i zakazivanje majstora. Odabrane proizvode kupujete direktno kod ovlaćenih distributera, a najbliže vama možete pronaći na sajtu zajedno sa preporučenim majstorima ovde.
6. I voila! Sve je spremno za uživanje u svežem i svetlom prostoru. Ne zaboravite samo da je potrebno i redovno održavanje i servisiranje proizvoda, koje takođe možete zakazati direktnim kontaktom majstora ili VELUX kancelarije. 

Renovirate potkrovlje?


Želite da zamenite stare krovne prozore novim?






Pozovite VELUX kancelariju i zakažite besplatne posete, konsultacije i savete u vezi sa zamenom starih ili ugradnjom novih krovnih prozora!